Golf VII R-line otrzyma charakterystyczny sportowy designe, duże 18 calowe felgi z oponami o rozmiarze 225/40/18. Za osiągi będzie odpowiedzialny dwulitrowy silnik diesla o mocy 150 KM i 320 Nm. Sportowa odmiana będzie dostępna także z nowym napędem na cztery koła czyli 4Motion.
Wracając do bardziej cywilnej wersji dzięki zastosowaniu nowej modularnej platformy MQB samochód będzie bardziej obszerny jak i jego bagażnik pojemniejszy. Wersja kombi pomieści 605 litrów bagażu a po rozłożeniu siedzeń pojemność wzrasta do 1620 litrów.
Nowa wersja mierzy 4,87 metra długości, rozstaw osi powiększył się co do poprzedniej wersji z 2,58 metra do 2,63 metra, dzięki temu samochód nabrał sportowego charakteru i wygląda dynamiczniej.
Optycznie dużo rzeczy zostało zapożyczonych od większego brata Passata. Światła na tylnej klapie zostały także umieszczone na klapie bagażnika, dachowy spoiler należy do wyposażenia standardowego, natomiast relingi dachowe zalicza się do opcji.
Wszystkie wersje wyposażone będą w system START-STOP-AUTOMATIK. Będzie można także wybierać między automatyczną skrzynią DSG jak i manualnymi skrzyniami 5-cio lub 6-cio biegowymi.
Na początek będzie dostępny silnik diesla TDI BlueMotion dysponujący mocą 110 KM i spalający według producenta 3,3 litra/100km, planowane jest także wprowadzenie nowej generacji silnika TGI (CNG) na gaz ziemny.
Jeżeli chodzi o wyposażenie będzie podobne co do wersji 5 drzwiowej która już gości na naszym rynku.
Cenny tego rodzinnego kombi są jeszcze nie znane.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz