Wybierz język

czwartek, 7 lutego 2013

Rewelacyjna passa nowego GOLFA VII.


Och chwili wprowadzenia nowego Golfa VII do sprzedaży Volkswagen zebrał ponad 100 000 zamówień na ten model. Model ten zalicza się do bestsellerów tej marki, i  poprzez rozszerzenie oferty modelowej Golfa VII  umocni jego pozycję na rynku. Już w marcu na salonie w Genewie zostanie zaprezentowana wersja kombi, na którą tak bardzo czekamy.


Nowy Golf VII został nagrodzony przez Euro NCAP nagrodami w zakresie systemów poprawiających bezpieczeństwo, a w teście zderzeniowym otrzymał 5 gwiazdek. Dla przypomnienia samochód dostępny jest w salonach od 59,990 PLN za wersję 3D Trendline wyposażoną w jednostkę napędową o pojemności 1,2 TSI 85 KM BlueMotion Technology z 5 biegową skrzynią manualną, natomiast wersja 5D w tej samej konfiguracji co wspomniana wyżej 3D wyceniona została na 61,170 PLN.

1 komentarz:

  1. W sumie miałam kiedyś to auto i faktycznie jeździło mi się nim całkiem fajnie. Niestety raz przytrafiła mi się awaria na trasie, ale dobrze, że miałam kontakt do pomocy drogowej. Zadzwoniłam do https://cukierski-auto-hol.pl/ i bardzo krótko czekałam na przyjazd lawety.

    OdpowiedzUsuń