Wybierz język

piątek, 4 września 2015

Audi SQ5 TDI PLUS to sportowa wersja SUV-a

Jako iż zbliża się bardzo ważna impreza motoryzacyjna IAA Frankfurt czas na oficjalne prezentacje nowości niemieckiego rynku. Jedną z nich na targach we Frankfurcie będzie prezentacja SUV-a AUDI Q5 TDI w sportowej wersji S-line. Samochód jest wyposażony w silnik wysokoprężny z Biturbo, który ma zapewnić jeszcze lepsze doznania z jazdy w sportowym stylu. Różnicą jest pojawiający się w nazwie PLUS, który oznacza dodatkowy pakiet i coś więcej niż tylko sportowy pakiet S-line. Silnik wysokoprężny dysponuje mocą 340 KM i aż 700 Nm momentu obrotowego, co sprawa że Q5 jest jednym z najszybszych SUV-ów w swej klasie. Auto przyspiesza do 100 km/h w 5,1 sekundy co jak na takie auto przystało to rewelacyjny wynik, i rozpędza auto do max prędkości 250 km/h, która jest elektronicznie ograniczona.


Szacowana cena sportowego SUV-a AUDI jest w granicach 67,700 EUR. Więcej informacji producent udzieli po oficjalnej premierze auta na tego rocznych targach IAA Frankfurt 2015.



3 komentarze:

  1. Interesuje Was dobre i niedrogie ubezpieczenie samochodu? Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z oferty porównywarki różnych ofert ubezpieczeń. Ja skorzystałem z tego, co znalazłem na https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ i dzięki temu udało mi się znaleźć całkiem fajne i niedrogie ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny samochód i mam nadzieję, że kiedyś mnie również będzie na takie stać. Na ten moment niestety mój samochód trochę mnie zawodzi i potrafi się nagle popsuć. Właśnie dlatego za każdym razem wożę ze sobą kontakt do pomocy drogowej http://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ na którą na pewno mogę liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. A przy okazji też możecie zerknąć na poradnik, jaki ja znalazłam - https://unilink.pl/porady/jak-dlugo-czeka-sie-na-dowod-rejestracyjny . Tam znajdziecie przydatne wiadomości na temat tego, jak długo czeka się na dowód rejestracyjny? Ile czasu zajmuje złożenie wniosku itd.

    OdpowiedzUsuń