Wybierz język

piątek, 29 maja 2015

Od styznia 2016 nie płacimy Recyklingu.

Nasz kochany rząd podczas obrad sejmu przegłosował nowelizację przepisów dotyczących recyklingu samochodów, który płacimy przy sprowadzanych samochodach z UE. Jego stawka wynosi 500 zł od sprowadzonego samochodu. Najważniejsze zmiany to brak opłaty recyklingowej i darmowe złomowanie. 
Kolejna już opłata została wycofana i tym zaoszczędzimy na zakupie za granicą 500 zł. Stacje demontażu pojazdów nie będą mogły także pobierać opłat za złomowanie aut z terenu UE jak również Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Nowe prawo będzie także zabraniać stacjom wydawać zaświadczeń o przyjęciu pojazdu do demontażu bez jego faktycznej utylizacji, co będzie surowo karane i będzie grozić odebraniem uprawnień.


6 komentarzy:

  1. Niezależnie od tego, jakie ubezpieczenie potrzebujesz, warto je wybrać rozsądnie. Teraz jest na rynku dużo ofert, ale nie każda jest tak dobra, jak się tym chwalą ubezpieczyciele. Super opcją są tego typu https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ kalkulatory. Warto to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja również jakiś czas temu ściągałam samochód z zagranicy i nie płaciłam jakiś dziwnych opłat. Musiałam jeszcze zrobić coś z moim starym autem. najlepszym rozwiązaniem okazał się auto złom https://kasacja-sandomierz.pl/ który bez problemu przyjął moje auto do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje auto póki co jeszcze jeździ ale niestety faktycznie zdarzają się sytuacje, że nie chce się uruchomić. Na pewno w takim momencie dobrze jest zadzwonić po pomoc drogową http://www.pomocdrogowapoznan.pl/ i wiem, że to jest właściwa opcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno miałem niespodziewaną awarię samochodu w Olsztynie i potrzebowałem pilnej pomocy drogowej. Skorzystałem z usług https://pomocdrogowa.olsztyn.pl/, i okazało się to świetnym wyborem. Zespół był niezwykle profesjonalny i kompetentny, szybko zajęli się moim pojazdem, co pozwoliło mi uniknąć dłuższego przestoju. Ich szybka reakcja i skuteczność były dla mnie bardzo ważne. Zdecydowanie polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje niezawodnej i profesjonalnej pomocy drogowej w Olsztynie.

    OdpowiedzUsuń