Wybierz język

sobota, 8 listopada 2014

Mały, praktyczny Crossover Vw Polo Ctoss

Moda na samochody typy Crossover jest w pełni. Producenci wprowadzają do swojej oferty tego typu samochody już od miejskich aut. Jednym z takich propozycji na rynku jest Volkswagen Polo Cross. 



Ten że model możemy nabyć na naszym rynku już za ok. 66,590 PLN za wersję z silnikiem 1.2 TSI BMT o mocy 90 KM i 5 biegową skrzynią manualną, a za wersję z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1.4 TDI BMT o mocy 105 KM musimy wyłożyć 76,290 PLN. Pod lupę została wzięta wersja 1.2 TSI BMT z automatyczną dwu sprzęgłową skrzynia DSG kosztująca 76,290 PLN. Za taką kwotę otrzymamy samochód z następującym wyposażeniem:
- chwomowane relingi dachowe
- deska rozdzielcza z miękką górną powierzchnią wykonaną w technologii Slush
- podwójna podłoga bagażnika
- Kierownica 3-ramienna, multifunkcyjna, obszyta skórą, z elementami dekoracyjnymi "Chrom matt"  (dźwignia zmiany biegów obszyta skórą - możliwość sterowania radiem, komputerem pokładowym, telefonem).
- nakładki na pedały, aluminiowe
- komputer pokładowy MFA Plus
- system Start-Stop z odzyskiwaniem energii przy hamowaniu
- Obręcze ze stopów metali lekkich "Canyon“ 7,5J/17 Opony 215/40 R17 Śruby kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym
to tylko niektóre ważniejsze punkty wyposażenia. Auto w wersji Cross posiada osłony podwozia i układ jezdny  podniesiony o 1,5 cm. Do samochodu można dokupić reflektory Bi-Xenonowe wyposażone w światła DRL-Led kosztujące 2,850 PLN.

  
Wnętrze jest identyczne jak w cywilnych wersjach Polo, lecz siedzenia umieszczone są wyżej i bardziej pionowo. Wszystkie przyrządy są ergonomicznie rozmieszczone i nie sprawiają żadnego problemu w obsłudze podczas jazdy. 
Jednostka napędowa o pojemności 1,2 TSI BMT rozwija moc 110 KM co jest wystarczające dla tego typu samochodu, sprawuje się dobrze zarówno w cyklu miejskim jak i po za miastem. Nawet podróżowanie po autostradach jest przyjemne, a spalanie zadowalające.

 Zachowanie auta należy ocenić bardzo wysoko, a zwiększony prześwit o 1,5 cm odczuwalny jest tylko w silniejszej podsterowności, gdy zbyt szybko wejdziemy w zakręt. Samochód świetnie wybiera nierówności a układ hamulcowy jest bardzo wydajny. Wersja Cross dostarcza terenowych wrażeń jak i czyni z Polo prawdziwego Crossovera. Za minus możemy uznać zbyt wysoką cenę zakupu jak i brak napędu na cztery koła. Podsumowując samochód w tej wersji napędowej jest ekonomiczny, a zarazem dynamiczny co pozwala na utrzymanie spalania w granicach 6,7 l/100km. Jest to idealny samochód do miasta jak i weekendowe wypady w "teren". Idealny samochód dla ludzi spędzających aktywnie wolny czas po za miastem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz